herinna

herinna

Monday, September 30, 2024

so it's time

You know
πως όταν τα μάτια μου
δεν θα μπορούν να σε βλέπουν
καθαρά
η κινησή μου θα έχει καταντήσει fuck it
και η θωριά μου θα μοιάζει με δέντρο
broken by the winds
εγώ θ' ακούω τ' αγέραστα τραγούδια
και θα βλέπω μπροστά μου
εκείνο τον ωραίο που στάθηκε
στο άνοιγμα της πόρτας
με τον ήλιο πίσω του
και με φωνή βροντώδη
it has to be a dream
ξεφώνισε.
Take me a way
από τα μάτια του κόσμου
που είναι συνηθισμένα στη φθορά
και την ασχήμια.
You promised me
ταξίδια σε κόσμους μαγικούς
έξω
απ' το χρόνο των τυφλών αρνητών
και των πτωμάτων.
So its time
να εκπληρώσεις την υποσχεσή σου
κι εγώ τη δική μου
ωραίε με τον ήλιο πίσω σου
και τη βροντώδη φωνή.
και fuck the poems
και fuck the language
αν το μόνο που ξέρουν να κάνουν
είναι να στενεύουν τα κελλιά
της φυλακής μας.
Take me a way
όπως σου είπα πως θα κάνω κι εγώ
το πρωί που ειδωθήκαμε για πρώτη φορά.
today that was
and tomorrow
εκεί που οι αγάπες δεν πνίγονται στα ρηχά
και τα μάτια μπορούν να κοιτάζουν ορίζοντες
με ηλιοβασιλέματα κι ανατολές.
Because I know you still love me

because you know I still do too. 

No comments:

Post a Comment

Εδώ σχολιάζουμε;